Klachtenprocedure
Hoewel HOC Opleiding & Training B.V. zich tot het uiterste inspant om goed werk te leveren, kan het voorkomen, dat de cursist/opdrachtgever niet tevreden is over de door HOC gegeven cursus.
In dat geval willen wij de cursist/opdrachtgever de gelegenheid geven om dat te melden, zodat HOC er iets aan kan doen.
Een gemotiveerde klacht is voor ons als organisatie waardevol, omdat het ons de gelegenheid geeft de dienstverlening te verbeteren.
Een klacht kan via email/ telefoon/ brief aan ons worden doorgeven en kan aan alle contactpersonen op kantoor bij HOC verstuurd worden.
In alle voorkomende gevallen zullen wij ons tot het uiterste inspannen om deze klachten z.s.m. (binnen 2 tot 5 werkdagen) en tot tevredenheid van de betrokkenen oplossen.
Openingstijden:
Alle werkdagen van 08:00 tot 17.00 uur.
Of mail ons via het contactformulier.
Adres Tynaarlo en bezoekadres
Handelsweg 26-28
9482 WE Tynaarlo